وبلاگ آرمی ناشناس

سلام به وبلاگ یک آرمی ناشناس خوش آمدید.

وبلاگ آرمی ناشناس

سلام به وبلاگ یک آرمی ناشناس خوش آمدید.

سلام به وبلاگ یک آرمی ناشناس خوش آمدید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آرشیوکده آرمی ها

Fly To My Room بی تی اس

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۳ ق.ظ

آنیونگ یوروبون

fly to my room یک آهنگ با خوانندگی چهار عضو گروه بی تی اس جیهوپ، شوگا، جیمین و وی هست. این آهنگ یکی از آهنگ های آلبوم “BE” بی تی اس می‌باشد.

این آهنگ درباره احساس ناامیدی که همه مردم دنیا بخصوص ما آرمی ها بخاطر قرنطنینه و خانه نشینی تو دوران کرونا داشتیم، صحبت می‌کنه.

بیا بریم و باهم توی آسمون اتاق من (که حالا تمام دنیای منه) پرواز کنیم

به پایین نگاه کن و بادقت همه جای اتاق منو ببین

حالا بیا از این دنیای ناراحت کننده و افسرده بزنیم بیرون و توی اتاق من که جهان جدیدمه پرواز کنیم

منو از این جهان آبی رنگ افسرده و ناراحت بیرون ببر و من بعدش احساس سرزندگی کامل و زنده بودن خواهم کرد

هر روز، این بی حوصلگی و خستگی منو خسته تر و عصبانی تر می‌کنه

و باعث میشه که احساس کنم هنوزم روز اول همه گیریه و قرار نیست تموم بشه

یه نفر لطفاً زمان رو به عقب، و به اون روزای عادی قبل برگردونه

من الان دلم برای تک تک خاطرات اون روزامون تنگ شده و هنوزم توی تختمم و دراز کشیدم

چون دلم درد می‌کنه و این دل درد داره منو به آرومی میکشه، ناه

در هرحال، من می‌خوام که از اینجا برم و اتاقم رو ترک کنم، به هر شکلی که میشه

آهنگ fly to my room

نظرات بلینک‌ها  (۰)

هیچ آرمی تا این لحظه نظری ثبت نکرده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.